It was just 10 weeks ago I book-shopped, today I did it again. Such a nice rejuvenate when I don’t have no more class by ALH and such a beautiful things to refresh this stinky brain with non-mandatory books before mid-term test by the end of this month πŸ˜‹πŸ˜‚πŸ˜„ P.S.: I bought that George R. R. Martin’s book only for Rp50k πŸ˜› (at Aksara Pasific Place)

β™ͺβ™« songs i’ll never be over [2/50]:
fluorescent adolescent - arctic monkeys

(via fuckyeahrandombritishindiebands)

The 2014 Asia Pacific Student Forum

Universal Youth Alliance (UYA) Universitas Indonesia proudly presents: OPEN RECRUITMENT for STAFF The 2014 Asia Pacific Student Forum (APSF)-The Biggest Student-run International Forum: “Youth Innovation in Eradicating Poverty for Sustainable Development.”

Offered Division:Β 
Public Relation, Sponsorship, Logistic, Conference Program, Documentation, ATE (Accomodation, Transportation, Equipment)

Join us, It’s time to prove that youth can make the change to the world. Don’t miss this chance!

Registration: Feb 18th - March 6th 2014
Interview: Feb 22nd - March 10th 2014
Condition : ACTIVE UI students only

CP : Tiara : +62 81380565540, Widyo +62 87808148622
Follow us @uyaconf or
Visit: uya.or.id
For registration please visit:Β http://tinyurl.com/OprecUYA

image

Random collage of Head Committee the 2014 APSF. New family of mine :)

armadillomania:

Tim & MaryΒ 

One of my favourite scene <3

This guy

  • R. D. P: S, aku tau kamu marah dan kecewa sama aku, dan itu memang kebodohan aku, kadang aku emang bego. Aku ga mau ngasi pembenaran buat apa yang udah aku lakukan. aku cuman mau minta maaf ke kamu.
  • Tadi bangun tidur aku sadar kalo sekarang hidup aku bukan cuman milik aku doang, dan itu ngebuat aku tambah menyesal buat apa yang udah aku lakukan.
  • Mungkin kamu gak pengen ketemu aku dulu, dan aku ngerti. Mungkin kamu mau mikirin ulang apakah pacaran sama aku tuh tepat atau ga, karna aku emang kadang melakukan hal bodoh. Jadi... aku ga akan samperin atau dinner sama kamu kecuali kamu yang minta. Sori panjang sms nya..
  • Karna aku semenyesal itu sa. (12: 52, 13 Oct 2013)
  • A. H: Nggak semuanya bener, apalagi perkataan "mungkin kamu mikirin ulang pacaran sama aku tepat atau nggak" itu salah banget... Nggak pernah sama sekali terlintas di pikiranku perkataan kayak gitu selama kita pacaran.
  • Dan aku seneng akhirnya kamu menyadari suatu hal yang baru tentang hidup kamu.
  • I love you, Rizalul : ) (12:58, 13 Oct 2013)
  • A.H: Aku latian teater dulu, we can talk.later okay? (13:01, 13 Oct 2013)
  • R. D. P: God I love you so much (13:20, 13 Oct 2013)
  • R. D. P: Have a sweet dream my love:) (00:23, 14 Oct 2013)

brittonius:

everyone. everywhere. everyday

(Source: zealous-scribbler, via tiredheart)

(Source: slex7, via fycherry)

(via highh-regard)

Fixed. theme by Andrew McCarthy